As we speak

Står och väntar på att lilla Fljóð ska äta upp sin mat. Måste åka hem när hon är klar för jag insåg när jag kom hem från jobbet idag att vi verkligen inte har något mat hemma alls... hoppsan. Fljóð gick jättebra idag i alla fall. I takt med att hon får mer muskler börjar hon också orka dra på lite mer och idag var faktiskt första gången som jag kände att jag inte riktigt hade koll. Men det var bara en kort stund och det var faktiskt mitt fel. Hon är rätt vinglig som jag nog har sagt förr, och de senaste gångerna har hon ibland varit nära att helt enkelt ramla i diket. Idag gjorde hon det igen och jag försökte korrigera, men hon var redan nere med ena bakbenet när hon upptäckte det och gjorde en rivstart. Det var väl rätt naturligt egentligen men det ska bli skönt när hon börjar behärska sin egen kropp och vi inte riskerar dikeskörning längre. 

Hur som helst! Mysig kväll. I morgon ska Slemma också få gå. Hoppas att ni får en fin kväll! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress