Positiva tankar!

Årets blötaste ridturer i dag! R hämtade upp mig efter jobbet och vi åkte ut till stallet i fullständigt hällregn, något som enligt honom visar att jag är "besatt av hästar" haha! Och visst, ALLT var dyngsurt och det har nog aldrig varit såhär mycket lera i hagen, men jag ångrar verkligen inte att jag åkte ut och red båda hästarna. De var såå duktiga! Fick en riktigt härlig känsla, vilket kändes peppande efter min första dag på nya jobbet (som ändå gick väldigt bra!).

Det mesta handlar ändå om inställningen! Jag tror att om man tänker positivt så funkar allt bättre. Jag har faktiskt jobbat jättemycket med det på senare tid, både i jobbet och privat, och jag tycker faktiskt att det ger resultat. Jag tänkte skriva några inlägg framöver om mental träning, något som blivit lite av en hobby för mig! 
 
Man kan inte styra vädret men man kan styra vad man har på sig! 
 
Snart är det helg mina vänner, och förhoppningsvis blir det ett ridhusbesök!
Jätteblöt tjej! 💦
Johanna

Jag beundrar dig! Så fort det regnar så blir jag lika stel som en planka... Tur jag har ridhus <3

Svar: Ja, alltså det ligger något i vad R säger, jag är nog besatt! :P Men när man rider fina hästar glömmer man regnet ;)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress