Pigga tjejer!

Hej på er! Härlig fredagskväll i stallet. Hästarna har gått så bra idag! Fljóð och jag tog en tur i skogen och hon var verkligen superpigg. Vi mötte en flock vildsvin, vilket Fljóð inte var jätteimponerad av, men annars gick det super! 

Hästarna har stått inne idag eftersom hovslagaren varit ute och när jag tog ut Slemma stod hon och frustade och hoppade på stället i stallgången haha! Tänkte att nu blir det en jäkla resa, men hon gick faktiskt toppen! Pigg såklart, men jättefin. Hon har verkligen blivit lugnare och är helt kontrollerbar nu. Dessutom tycker jag att hon är mer positiv och social. Det tog bara ett år att få henne att tina upp lite...

I morgon ska jag jobba lite och sen blir det stallet. Ha en fin kväll nu!

Mitt hjärta smälter ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress