Nytt jobb, solen skiner, pepp som fan!
Hej på er! Lite dålig uppdatering I know, men den här veckan har varit något av en rallybana. Jag har verkligen haft en del att fixa med på nya jobbet. Hur som helst så verkar det väldigt lovande allting, och första intrycket är väldigt bra! Jag har dock bara hunnit rida en gång denna vecka, men i kväll ska jag i alla fall ut till stallet i det fina vädret. Känner mig aspeppad
 
I morgon tänkte jag åka till ridhuset med Slemma och fila vidare på övningarna vi fick göra med Rebecca. Det har gjort jättestor skillnad faktiskt! Jag är så nöjd!
 
En hemsk insikt är dock att det börjar bli kallt ute! Måste rusta för vintern klädmässigt! Återkommer med en beskrivning av min vinter-outfit som jag tänkte klicka hem. Hoppas att ni får en fin dag och ta vara på solen!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress