Min vinteroutift
Som ni vet är jag väldigt frusen av mig, och jag menar, kolla dojorna nedan! De är skitfula, jag vet, men de ser jättevarma ut. Matchat med ett par täckbyxor med hängslen och reflexer kommer den ultimata nörd-looken vara fulländad. Helt ärligt kan jag inte förstå hur man kan rida i enbart ridbyxor hela vintern, jag hade frusit ihjäl. Men sen är jag ju som sagt frusen av mig. Kan också rekommendera polon från Pikeur! Har den svarta och den är sjukt smidig och lite längre så att den inte åker upp i midjan. En polokrage är verkligen ett måste när man fryser. En Uhip Alaska får det också bli, jag tänker den mörkblå, matchat med en mysig mössa och vinterhandskar. 
 
 
 
Johanna

har allt på den där bilden förutom stövlarna och byxorna ;) haha.. har dock pannbandet för jag ser så knäpp ut i mössa .. haha. Men jag håller med dig om polon, den är fantastisk :) & Uhip är bäst <3

Svar: Haha då kommer vi se likadana ut! :P Jag måste dock ha täckbyxor annars fryser jag ihjäl! Jag har faktiskt pannbandet redan, det är jättemysigt med fleecen på insidan tycker jag. Men jag är en möss-person haha! Tror jackan blir toppen nu när kylan kommer! :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress