Vad säger ni om ridtights?
Vad tycker ni om ridtights? Jag har inga själv men tänker mig att det kan vara bra på sommaren när det är riktigt varmt. Jag brukar försöka undvika att rida på dagen när det är som varmast, och är jag i stallet och fixar med annat då så brukar jag ha shorts och byta till ridbyxor när jag ska rida, men ibland blir det ju så att man måste rida mitt på dagen om man har lektion t.ex. Jag tycker att tightsen från Mountain horse nedan är väldigt fina. Såg dem på Stavs Häst & Hund för några dagar sedan och de såg verkligen tunna och svala ut. Men hur är passformen? Åker de inte ned? Och är de hållbara?
 
 
// Horze Leah UV Pro - länk // Horze Active Summer - länk // Hööks Dauntry CRW - länk // Mountain Horse Sienna Tech Tight Grip - länk // Equestrian Leaves Power Grip - länk //
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress