Onsdag
God onsdag på er! Onsdag idag och ny arbetsdag. Jag fick meddelande från Ingrid att Gullan hade 38.9 i temp i morse. Alexandra ska hjälpa mig att tempa henne under dagen men det verkar som att febern gått ned lite alltså. Väldigt skönt! Och jag har verkligen tur som har så bra hjälp i stallet!
 
Gårdagen var som sagt jättefin, förutom Gullans tillstånd då, men jag och R gick en lång sväng med Fljóð i töm, vilket funkade jättebra. Slemma fick gå ett pass på volten och Agnes och jag joggade lite på ängen. Alla hästarna känns riktigt bra nu. De är lite runda om magen, men det är ju i princip oundvikligt nu när gräset växer så det knakar. 
 
I kväll åker jag ut en sväng igen men på torsdag reser jag bort och kommer hem på lördag, förutsatt att Gullan inte blir sämre då.
 
Hoppas att ni får en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nouw.com/icerider

Så fina ni är ihop! 😍

Svar: Åh tack, vad glad jag blir! 😊❤️
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress