Fredag
God förmiddag på er! Igår var jag och R på Guns N' Roses på Friends! Så himla häftigt, ett av de banden jag har lyssnat på mest genom åren tror jag. Jag hade ingen aning om att vi skulle dit så det var en överraskning. Han är bra fyndig mitt hjärta! Det är lite annorlunda att se arenan under konsert jämfört med SIHS kan man säga och det var verkligen proppat med folk. Men det var såklart jättebra och kul att se dem med full line-up! Är lite småseg idag men mår ganska bra. Ska ta mig ut till stallet i kväll och försöka hinna rida.
 
Hoppas att ni får en fin fredag allihop!
 
 
 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, vad kul att vara på Guns 'N' Roses, hade jag också velat vara :P Vilken rolig överraskning :)

Svar: Ja, verkligen! Jag blev jätteglad 😊 Tack för kommentaren!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress