Semester och fullt upp!
Hej allihop! Ledsen för den dåliga uppdateringen i helgen. Jag har haft fullt upp. Idag har jag semester och ligger hemma men njurbäckeninflammation. Lyckades dock ta mig till doktorn i morse och har fått penicillin så jag räknar iskallt med förbättring de kommande dagarna. Kommer givetvis inte missa kursen som börjar i morgon! Vädret ska bli superbra och jag ser så mycket fram emot att få träna ordentligt. Har packat nästan allt nu och ska snart åka till stallet och fixa med Slemma. Jag måste hinna rida Agnes innan jag åker också. 
 
I lördags red jag ut på både Slemma och Fljóð och igår fick Fljóð vila, Slemma fick gå på volten och Agnes fick gå en tur ute. Jag tänkte rida henne på volten idag igen, det funkade så bra sist. 
 
Igår testade vi att ställa upp Gullan lite också. Hon är verkligen skitsnygg. Trots att hon går på bete så håller hon hullet riktigt bra och det är svårt att tro att hon bara är tre år, eller vad säger ni?
 
 
 
 
Embla

Men gud vilken snygging! Och ser riktigt mogen ut i kroppen. Ska ni visa henne?

Svar: Tack vad kul att du gillar henne! Ja, hon är väldigt välutvecklad och stor. Min tanke är att hon ska visas, men det blir nog 2019 i så fall :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress