Snart framme!

Hej på er! Förklaringen till grårdagens kassa uppdatering var att jag (som egentligen tagit ledigt igår) var tvungen att åka till jobbet ändå. Det blev skitstressigt för jag var ute i stallet på morgonen och red Slemma, men hann tyvärr inte med något mer. Magsår 2.0. Efter jobbet åkte vi direkt ned till Västkusten så jag hann verkligen inte uppdatera. Jag borde verkligen stressa ned lite, men ibland är det inte möjligt. 


Just nu är vi i alla fall strax framme i Göteborg och GHS! Så taggad!


rememberthiis.blogg.se

Härlig bild :)

Svar: Tack 😊
Ella

Mikaela

Kul med Horse show! Jag var där i torsdags hela dagen hehe. Ska du köpa något särskilt på mässan?

Svar: Har haft en jättebra dag där idag och det blev en del shopping också 😊 Ska göra ett inlägg i morgon och visa! Köpte du något fint?
Ella

Nouw.com/icerider

Jag köpte en gelpad, underlägg till lindning (dock felköp, skulle inte haft fleece 🙈) och ett fint halsband (inlägg på bloggen om du vill se det ☺). Kul att se dina köp sedan 😄

Svar: Åh vad härligt! Måste spana in inlägget! 😊
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress