GHS! ❤

Vilken underbar dag det har varit! Så glad för min fina sambo som följt med och burit mina kassar och tittat på hoppning hela dagen med outtröttlig entusiasm. Bäst var Henrik von Eckermans runda i sista klassen. Han ledde ända till slutet, men blev slagen av sista ryttaren. Hur som helst var publikstödet helt sjukt och stämningen fantastisk! Det var givetvis massa andra fina ekipage och hästar med, och väldigt fin ridning över lag tycker jag. Under eftermiddagen var det tävling i Mounted games, en typ av gymkhana, vilket verkligen såg helt livsfarligt ut, men kul som lite udda inslag. Jätteduktiga ryttare och hästar!


Vi hade turen att få bra platser med. Självklart blev det en hel del shopping också! Lägger upp bilder i morgon. Hade också en jättemysig middag med min älskling och min svägerska Jessica på Heaven24. Nu är jag verkligen helt slut och ska försöka sova. Vilken toppendag det har varit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress