Vintrigaste tröjan

Alltså nu är jag kanske lite fast i lusekofta-träsket, men kolla den här tröjan? Jag tycker faktiskt den var asfin! Känns lite julig men väldigt mysig. Kan tänka mig att den är supersnygg till ett par svarta ridbyxor och typ en grå eller svart jacka. Kunde inte motstå frestelsen och klickade faktiskt hem en. Kostar bara 199 spänn (!!) eftersom den är på rea. Länk här. Så får ni mobba mig sen om ni vill haha!

 
Izza

Inte riktigt min smak men du passar ju i allt! :) Jag ska nu äääntligen köpa min egen islandshäst! Din blogg har varit till stor inspiration till mig! Tack!!! Det vore kul om du kunde göra ett inlägg om vad du letar efter i en häst när du köper o s v. tack för en bra blogg!!!

Svar: Oj vad roligt att höra att du ska skaffa egen häst! 😊👍🏻 Jag ska absolut skriva ett sådant inlägg till dig! Stort lycka till!
Ella

Anonym

Fin! 👌🏻 Påminner om islandströjor. Kommer passa bra i stallet tror jag 😊

Svar: Ja, jag tänkte också det :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress