Uhip - hur är kvalitén egentligen?

Hmm... ingen vidare kvalité? Eller så fick jag ett måndagsexemplar. Köpte en Uhip Arctic Sport på SIHS och fodret i fickan har redan gått sönder... Jag har inte ens haft någonting i fickan? Lollo sa iofs att sömmarna brukar gå sönder på dem. Tycker ändå att man kan förvänta sig lite mer av en jacka som kostar 2500 kr. Reklamerade och de erbjöd sig att sy ihop hålet... eh... det kan jag typ göra själv? Är lite orolig att den ska gå sönder på fler ställen. I övrigt är jackan helt ok. Varmare än jag trodde faktiskt, blir dock fort smutsig. Men ett plus är att den går ned över benen när man rider. 


Hur tycker ni att kvalitén är? Är det någon mer som varit med om detta? Det är liksom inte ett litet hål...

Johanna

Vi har haft problem med deras fickor, det är deras Akilles häl 😂 men de vet om det, så bara att reklmera så får du en ny :)

Svar: Ah, jo men Lollo sa också det... Men jag fick ingen ny utan de erbjöd sig bara att laga hålet! Jag vet dock inte om jag orkar bråka. Jag bråkar så mycket med folk som det är ändå haha! :P
Ella

Johanna

vaaaaa!!! Gud vad kasst! Det är faktiskt riktigt dåligt. Konstigt, vi reklamerar ju Uhip via dem i och med det är ett externt märke men de har godkänt varenda lite reklamation... & då har det till exempel varit att just fodret i jackan gått sönder..... Jag hade gått vidare med det här! Säg att en vän till dig handlat sin via hööks och att det hänt samma sak med hennes jacka och att hon fick en ny! Men ja, förstår om du inte pallar bråka ;) Jag går ju igång på sånt..... hahhaha

Svar: Bråkar man i jobbet hela dagarna är det skönt att låta bli :P Men jackan är bra i övrigt så jag tror att jag ska sy ihop den faktiskt haha!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress