Roliga pass idag och bokat lektion för Johan

Idag har det blivit mörkerturer för både Fljóð och Slemma. Båda skötte sig fantastiskt. Fljóð trivs verkligen bra med Beris-bettet! Red väldigt varierat idag; alla olika gångarter, tempoväxlingar, övergångar och gjorde en passläggning på Slemma för att fånga upp det vi gjorde sist. Hon har verkligen fattar grejen och tycker att det är SKITKUL. Öronen står som strutar i huvudet på henne haha! Om det är bra väder i mellandagarna ska jag be R filma lite. 

Hur som helst; jag är lite krasslig idag, kommer nog ligga hemma och kurera mig i morgon. Men har bokat en träning för Johan med Fljóð på tisdag! Känner mig supertaggad. Johan är väldigt krass och ärlig så jag hoppas verkligen att han gillar henne och är snäll i sin bedömning haha!

Nu ska jag vila lite. Fortfarande 2.5 veckor kvar på semestern! Hoppas att ni har en fin söndag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress