Lilla glädjespridaren

Alltså kolla den här busungen! Vi hade en riktigt fin ridtur idag. Jobbade vidare på det vi övade på i söndags och det gick riktigt bra. Jag har tänkt mig att verkligen fokusera på traven nu under min ledighet och försöka stärka den så mycket det bara går. Japp, om en vecka går jag på en tre veckor lång semester. Som jag har förtjänat det! Var på riktigt uselt humör idag faktiskt, alla övertidstimmar den senaste tiden har tagit ut sin rätt, men det blev mycket bättre när jag fick komma ut till hästarna. De får mig alltid på bra humör. 


I morgon är det onsdag, och förhoppningsvis hinner jag ut en sväng till stallet då med. Och jag veeeet att jag inte har lagt ut bilder på mina shoppingfynd från SIHS än, men det kommer. Var det någon mer som shoppade något fint?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress