Lektion för Johan och ljusare tider!
Hej allihopa! Vilken dag det blev igår. Var i stallet och jobbade hela dagen. Var bl.a. ute och promenerade med lilla Gullan och red en lång sväng på Slemma, som kändes fantastiskt som vanligt. Dessutom var Fljód och jag på lektion för Johan i går kväll. Första gången någon annan red henne, och jag fick se henne från marken, vilket såklart var kul. Hon var jättefin och skötte sig toppen. Johan gillade henne också och sa att jag har mycket roligt framför mig med henne. Men det visst jag nog redan haha! Skämt åsido så bryr jag mig mycket om vad Johan tycker. Vi har känt varandra väldigt länge och jag vet att han är ärlig mot mig, dessutom är han - enlig mig - en av de bästa ryttarna på islandshäst. Jag visste dock att han skulle gilla Fljód, hon är lite hans typ haha!
 
Idag blev det tyvärr jobb, trots semestern. Får se när jag lyckas slita mig loss. En sak att vara glad för är i alla fall att det idag är årets längsta dag och att vi nu går mot ljusare tider!
 
 
 
 
 
 
Jenny

Hon är jätteflott! 👌🏻 Är sååå avundsjuk!!

Svar: Tack så mycket 😊
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress