Fullt ös och helt spårad kväll

Hej allihop! Vilken dag det var igår! Fantastiskt! På förmiddagen fick vi se jättefin dressyr. Särskilt kul var det att se Marina Mattsson och Quartermain som gjorde en fantastiskt fin visning. Isabell Werth tog hem Top 10-klassen men det var många fina ekipage utöver det. 


Under eftermiddagen var det hoppklasser och särskilt kul var såklart att se Peder Fredricsson och All-In vinna sin klass. Islandshästarna gjorde en jättefin kadrilj, en av de bättre jag sett faktiskt, trots en superkrock mellan två ekipage i slutet. Det verkade dock ha gått bra, och det var verkligen fina hästar med. 

Utöver det blev det massor med shopping. Så nöjd med mina mässfynd! Ska visa er sen. Kvällen slutade med en totalt utspårad utgång på Heavens gate där jag och R lyckades trolla in både oss själva, Johan och några hemliga - men väldigt glada - isländska gäster. Kom hem typ 07 i morse, något förfriskad, så dagen idag har jag faktiskt sovit bort. Nu har jag dock skärpt till mig och ska ut till stallet och rida. 

Har haft en sjukt rolig och bra helg. Tack R för allt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress