Tisdag
Hej på er! Usch vad trött jag är idag. Men full fart på jobbet givetvis, som alltid. Igår var jag ute i stallet och målade släpet och hann också med en tur på Fljóð som var jätteduktig. Jag rider mycket skritt på henne nu för där orkar hon verkligen jobba igenom sig fint och kan slappna av ordentligt. I de andra gångarterna har hon fortfarande lite jobbigt med att hålla balansen ibland, men det kommer! Galoppen är ljusår bättre nu och hon har verkligen börjat snappa upp det här med sidförande hjälper. Jag ser så mycket fram emot höstträningen av henne! Om allt går bra så tror jag att hon kommer att det kommer att ha hänt en del i vår!
 
Hoppas att ni får en fin tisdag i alla fall, och hoppas att den går fort! Förstå att man längtar till stallet när man har det här gänget som väntar på en:
 
 
 
Emma

Dina hästar är så fina!!

Svar: Tack vad roligt att höra! :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress