Planering september

God morgon på er! Utlovade ju er planeringen för september igår, men den missade jag att leverera, så här kommer den. Ser verkligen fram emot denna månad, även om hösten är på väg. Det händer massor med roliga saker! Har fått veta att Anne-Marie och Johanna ska rida på clinicen på Hogsta. Det ska bli så kul och förhoppningsvis jätteinspirerande!

Jag hoppas att jag ska kunna ta ut Lollo någon dag för en genomgång av hästarna också. Hon är just nu i USA och utbildar sig till Equine bodyworker. Så spännande! Är det någon jag litar på och som skulle få behandla och knåda i mina hästar så är det Lollo. Ska höra med henne när hon kommer hem.

I övrigt ser planering ut ungefär såhär:

2 - 3 sept - Kurs två dagar för John Ricketts på Hummeltorps gård.
 
12 sept - Lektion för Johan, Stadsberga.
 
14 sept - Hovslagaren.
 
23 sept - Clinic Ia & Denni på Hogsta Ridcenter.
 
26 sept - Lektion för Johan, Stadsberga.
 
Hur ser det ut för er i september? Har ni något kul på gång?
 
 
 
Lillemmish- mode - inspo

härligt somriga foton =)

ha en toppen fredag
kram

Svar: Men tack så mycket! :) Man får försöka njuta av den sista värmen så länge det vara! Ha en bra fredag du med! :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress