Mycket roligt framöver!
Hej allihop! Mår en liten smula bättre idag faktiskt. Även om det verkar som att förkylningen håller i sig. Jag ska jobba till någon gång efter lunch och sen tänkte jag faktiskt åka hem. Måste vila lite tror jag. MEN det är i alla fall fredag! Och en helt oplanerad helg ligger framför mig. Jag kommer definitivt att fortsätta ägna mig åt transportrenoveringen. Det är så jäkla kul att se hur himla fint det blir! Har fått en lite galen tanke och funderar helt ärligt på att måla släpet svart haha! Men vi får se. Sen blir det såklart massor av ridning. 
 
Jag ska också försöka ta mig till Strömsholm och lämna in min Prestige-sadel i deras sadelmakeri för försäljning. De var väldigt proffsiga när jag kontaktade dem och de har sagt att de vill ta emot den och att jag ska komma förbi och lämna den. Eftersom det är en Prestige D1 av den vanliga modellen (ej Island) så tänker jag att de kanske har fler "storhästfolk" som kikar in där och då kanske det går fortare att sälja den. Kan knappt vänta tills jag får min nya sadel! Vilken det nu blir... Kul tillfälle att kolla runt lite på en av Sveriges finaste anläggningar också! 
 
En annan rolig sak är att en ny träningsserie för Johan drar igång den 29:e augusti och sen kör vi som vanligt varannan tisdag. Jag kommer ta med mig Agnes tänkte jag. Det ska bli så himla kul! Har verkligen längtat efter lite regelbundna lektioner igen!
 
Kort sagt känner jag mig sjukt pepp just nu. Hoppas att ni också får en fin fredag!
 
Snart börjar vinterträningen igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress