Måndag
Hej på er! Ny vecka idag, och massor på jobbet för mig (som vanligt...). Igår gick ansökningstiden ut för ett jobba jag sökt så jag känner mig ändå peppad inför att få ett besked, kanske denna vecka. Jag kommer dock inte berätta något för er om jag får komma på intervju, för jag kommer bli så besviken om jag inte får det haha! 
 
Hur som helst så händer det mycket skoj denna vecka. I morgon ska jag visa upp Agnes för Johan och se vad han säger. Lite spännande för det var länge sedan han såg henne nu. Hon känns dock bra, även om tiden inte riktigt har räckt till att rida henne så mycket som jag önskat. I helgen är det kurs dessutom. Längtar verkligen!
 
Hoppas att ni får en fin måndag. Bjuder på några bilder på Agnes från förra helgen. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress