Full rulle!

Hej allihop! Dålig uppdatering. Har faktiskt inte hunnit. Jag är fortfarande risig, men har ändå fått en del gjort i stallet. I helgen filmade R när jag red och jag tänkte försöka editera ihop en liten film till er. Har också en uppsjö med bilder som jag försökt sortera någorlunda. Kommer lägga upp dem framöver!


Förutom det har jag ridit och jobbat med släpet (som verkligen artar sig!). Ska försätta på den inslagna vägen kommande dagar. Ska också lämna in sadeln på onsdag tänkte jag. 

Jag helklippte Slemma idag och tänkte ta Fljóð i morgon. Det kändes dags inför vintern så att pälsen inte blir alltför tjock. Slemma är verkligen så cool och väluppfostrad. Vår klippmaskin låter en del och när jag slog på den vände hon på huvudet och såg på mig som att hon var övertygad om att jag inte hade en aning om vad jag sysslade med, men hon gjorde inget, utan stod bara lugnt. Hon är helt underbar min lilla tjej ❤️

Nu ska jag sova. Hoppas att ni överlevt måndagen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress